WIĘCEJ INFORMACJI

Kadra szkoleniowa

Szymon Dobrzyński

mgr Szymon Dobrzyński

Były zawodnik sekcji żeglarskiej OŚ AZS Poznań, absolwent specjalizacji trenerskiej z żeglarstwa Akademii Wychowania Fizycznego im. EugeniuszaPiaseckiego w Poznaniu. Założyciel agencji XbrandSponsoring specjalizującej się w doradztwie i realizacji działań na styku marketingu i sponsoringu, były dyrektor marketingu marek Heineken i Żywiec, PGNiG,TP i Orange, manager marki Lech oraz dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie SPORTFIVE zajmującej się marketingiem i sprzedażą międzynarodowych praw sponsorskich i telewizyjnych. Współtwórca i realizator wielu projektów w zakresie marketingu sportowego i ich wykorzystania w komunikacji marki w tym m.in. pierwszego w Polsce tytularnego sponsoringu ekstraklasy piłkarskiej „Orange Ekstraklasa",sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski (Tyskie,Orange), sponsoring olimpijskiej reprezentacji Polski (Lech, TP, Orange), sponsoringu I ligi koszykówki mężczyzn „Lech Basket Liga", sponsoringu reprezentacjii superligi w piłce ręcznej „PGNiG Superliga" mistrzostw świata na żużlu (Lech) oraz wykorzystania gwiazd sportu w komunikacji marketingowej m.in. Maja Włoszczowska,Tomasz Adamek, Zbigniew Boniek, Mateusz Borek, JerzyDudek, Tomasz Gollob, Bogdan Wenta, Adam Nawałka,Kamil Stoch.

Szkolenia w ART. przeprowadza o tematyce „Marketing i sponsoring w sporcie”