Jak patrzą na sport i rozwój zawodników sponsorzy sportu?
2024-12-17
Kiedy: 2024-12-17
Gdzie: online
Cena: kurs bezpłatny
Godzina: 19.00
-
miejsce, cele i rola sponsoringu w strategii marketingowej firm,
-
procesy podejmowania decyzji o współpracy sponsorskiej,
-
cechy idealnego ambasadora marki.
Dofinansowano ze środków budżetu państwa z części, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
Prowadzący
Przemysław Kurdziel
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, spółek skarby Państwa jak i międzynarodowych korporacji.
W lipcu 2024 dołączył na stanowisku Starszego Kierownika do Wydziału Sponsoringu i Eventów PGE Polskiej Grupy Energetycznej, gdzie prowadzi zespół realizujący strategię sponsoringową spółki.
W latach 2022-2024 pełnił rolę GEO Support Stream Leadera w Sollers Consulting – międzynarodowej firmie IT zatrudniającej ponad 1000 ekspertów, specjalizującej się w doradztwie operacyjnym i wdrażaniu oprogramowania w sektorze ubezpieczeń. Na przestrzeni 2021 i 2022 roku, jako Business Development Manager w agencji THE WAY, był producentem wykonawczym Impact CEE - największego wydarzenia gospodarczego w Europie Środkowo – Wschodniej, w którym speakerami byli między innymi Hillary Clinton, Juwal Noah Harari, czy Susan Wojcicki. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringów w ramach projektów, takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017.
Przemysław jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadził zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Od 2020 jest członkiem Rady Konsultacyjnej ds. Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego, która przyczynia się do lepszego zdefiniowania efektywnej współpracy pomiędzy biznesem, a środowiskiem akademickim i ma na celu powodowanie, że studenci wejdą na rynek pracy jeszcze lepiej przygotowani.