Jak patrzą na sport i rozwój zawodników sponsorzy sportu?

2024-12-17

Jak patrzą na sport i rozwój zawodników sponsorzy sportu?

Kiedy: 2024-12-17
Gdzie: online
Cena: kurs bezpłatny

Godzina: 19.00 

Podczas spotkania dowiesz się jakie czynniki wpływają na decyzje sponsorów oraz jak budować relacje z firmami wspierającymi sport. Porozmawiamy o aktualnych trendach w sponsoringu oraz o tym, jak skutecznie zaprezentować swój potencjał.  
 
Celem szkolenia jest zrozumienie mechanizmów sponsoringu sportowego oraz oczekiwań sponsorów wobec organizacji. Przyjrzymy się taki zagadnieniom, jak:  
  • miejsce, cele i rola sponsoringu w strategii marketingowej firm, 
  • procesy podejmowania decyzji o współpracy sponsorskiej, 
  • cechy idealnego ambasadora marki. 
Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób chcących zwiększyć swoją świadomość oraz zrozumieć mechanizmy sponsoringu i skutecznie wykorzystywać je w swoich działaniach. 
 

Dofinansowano ze środków budżetu państwa z części, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.

REJESTRACJA

Prowadzący

Przemysław Kurdziel

Przemysław Kurdziel

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, spółek skarby Państwa jak i międzynarodowych korporacji. 

W lipcu 2024 dołączył na stanowisku Starszego Kierownika do Wydziału Sponsoringu i Eventów PGE Polskiej Grupy Energetycznej, gdzie prowadzi zespół realizujący strategię sponsoringową spółki. 

W latach 2022-2024 pełnił rolę GEO Support Stream Leadera w Sollers Consulting międzynarodowej firmie IT zatrudniającej ponad 1000 ekspertów, specjalizującej się w doradztwie operacyjnym i wdrażaniu oprogramowania w sektorze ubezpieczeń. Na przestrzeni 2021 i 2022 roku, jako Business Development Manager w agencji THE WAY, był producentem wykonawczym Impact CEE - największego wydarzenia gospodarczego w Europie Środkowo – Wschodniej, w którym speakerami byli między innymi Hillary Clinton, Juwal Noah Harari, czy Susan Wojcicki. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringów w ramach projektów, takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017.

Przemysław jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadził zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Od 2020 jest członkiem Rady Konsultacyjnej ds. Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego, która przyczynia się do lepszego zdefiniowania efektywnej współpracy pomiędzy biznesem, a środowiskiem akademickim i ma na celu powodowanie, że studenci wejdą na rynek pracy jeszcze lepiej przygotowani.